سکانس بیست و هفتم

امروز داشتم خواب می موندم و دو واحد می پرید 

اما به لطف بعضیا خواب نموندم 

چه تقلبی رسوندم امروز  

۴تا موزاییک چهارتا هم گزینه ! 

خیلی روش کارامدیه 

میشه برای هفت واحد دکتر تول هم ازش نهایت استفاده رو برد! 

البته من بیشتر می رسونم ! 

بر منکرش لعنت که من هم پاش بیفته تقلب می کنم! 

بهر حال زکات علم به قول دوستان رسوندن اونه دیگه !

من مغرور نیستم 

مغرور نیستمممممممممممممممممممممممممممم 

من نمی دونم چرا تا امتحانشو خراب می کنه به منه بدبخت دری وری میگه  

آخ خدایا من چه گناهی کردم 

؛تو دوست داری بقیه ....؛  

بخدا اینجری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

اصلا کی گفته زبان من خوبه ! 

اصلا شده حکایت زیمل و بازی های به اجبار نقش های اجتماعی 

من.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد