امروز...

امروز دو ماه به پایان 90

امروز 2 + 2

امروز سالروز انفجاری از نوع نور !

امروز نفرتی عمیق تر از بنیاد بی بنیادی های کشور من

امروز استوانه ای کج و معوج ایستاده بر دستان مردمی رنجور

امروز نه نشاطی بر جای است و نه تعهدی به عمق روزهای نخستین

امروز آنچه می بینم بس دور و نابهنجار است از آن اتوپیای پر از توهم روزهای نخستین

امروز نه من ایرانی ام 

و نه مردم من انقلابی !

امروز آنچه بر جای مانده توهمی است زمخت و بدقواره

امروز آرزویی بعید و انتظاری به جنس بی انتظاری مرا به سمت سه نقطه ای بعید می خواند

امروز نه من آنم که باید باشم 

و نه مردم من

و نه کشور من...

هیهات از این همه ظلم.


  
نظرات 2 + ارسال نظر
شیخی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ق.ظ http://searches.blogfa.com

سلام
منتظریم زود به زود آپ شوید
امیدوارم شاد و سلامت باشید

شیخی دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ http://searches.blogfa.com

سلام مجتبی گرامی
مرسی از نظر دلنشیننتان
در هر قسمتی از تحقیق کاری/ راهنمایی از ما بر بیاید بر دیده منت می نهیم
هر زمان که خواستید می توانید به ایمیل من ایمیل بزنید و اگر مطلبی را خواستید با بقیه اعضا در میان بگذارید شما به اونا دسترسی ندارید چون بلاگفا یا وبگذر این امکان رو ندارند
شاد و سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد