دلیلی برای حذف وبلاگ نمی بینم !!!

 

چند روزیست در صندوق پستیم و قسمت نظرات وبلاگ شاهد اظهار نظرهایی از عده ای از دوستان هستم که دلیلشو نمی فهمم . بعضی ها می گن هارمونی وب رو بهم ریخته بعضی ها می گن تو در حد و اندازه وبلاگ نویسی نیستی بعضی ها میگن تو دهنت بوی شیر میده بعضی ها میگن... 

اما دوست دارم به خودم جسارت بدم و یک بار واس همیشه بگم که نوشتن یه چرکنویس اونم از پستوی ذهن یه آدم معمولی، تو دنیای مجازی هیچ اشکالی نداره و اصلا رک و پوست کنده بگم که به هیچ کسی ربطی نداره که من چی می نویسم و چرا می نویسم  

گفتم برای خودم می نویسم  

فقط برای خودم 

اصلا فکر کنید من یه آدم مغرور و غیر منطقی و خودخواه 

امیدوارم دیگه شاهد همچین اظهار نظر هایی از طرف دوستان گمنام و صد البته دلسوزم ! نباشم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://aliaghagolebagha.mihanblog.com/

بنویس زیاد توجه نکن .احتمالا 1 نفره با چند تا اسم نظر میده.البته بنویس و کپی پیست کمتری کن.موفق باشی

سلااااااااااام
من که تکلیفم روشنه می نویسم
برای خودم
هرچی هم که دوست داشته باشم می نویسم !
حالا کپی پیست باشه یا خود نوشت
اونش دیگه بخودم مربوطه
نمی دونم چرا یه عده واس تبلیغاتشون پاشونو میزارن تو حیات خلوته من
خوشم نمی یاد
اگر چرک نویس من واست مهم بود بیا داخل
نه واس تبلیغات !
امیدوارم که ملتفت شده باشی دوست خوبم
ایام بکام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد