پلان ششم

امروز خوب و به یاد ماندنی بود

خستگی شب زنده داری ها در طول روز برایم عادت شده انگار راحت تر تحمل شان می کنم

امروز ما بودیم و دوستان: نفیسه و ناصر و محمد و سید علی و حنانه و شبنم و اون یکی ادبیاتیه که اسمش یادم نیس

الباقی هم که مثل همیشه بی معرفت خوابیده بودن

نمی دونم شاید من زیادی سخت گیر و منظمم

صبح یک ساعت وقتم صرف بیدار کردن این و اوون شد 

اگه محض این روز نبود می زدم به برجک همشون

آدمای آسمان جل بی خانمان هم اینجوری رفتار نمی کنن

من که ساعت سه و نیم خوابیدم شش پاشدم این و اوون رو بیدار می کنم

یکی خواب مونده یکی ناز می کنه یکی سرما خورده 

مزخرفه بعضی ها توهین رو فقط به فحش و لفظ می بینن و نمی دونن که گاهی رفتارای روزمره ما چقدر معناهای بدی می تونه به خودش بگیره

بی خیال

رفتیم توچال 

چتر من شده بود چتری برای هفت نفر

شده بودم بچه سوسول

آن بالا بالا ها مه و تگرگ و برف با هم قاطی شده بود و چقدر خوب و دوست داشتنی بود

نشستیم بحرفیم که حرفی برای گفتن پیدا نمی شد

هفت تا دانشجو یکی از یکی بی سوادتر

البته کلی خندیدم اما منصفانه نگاه کنیم به بهتر از اینا می شد خندید

البته کارت پستال نفیسه هم اگر نگویم ابتکار اما کار خوبی بود برای بهانه ای برای هدیه دادن

حضور آن یکی کمی صمیمیت حرفهایم را گرفته بودم

انگار راحت نبودم و می بایست خودم را بیشتر کنترل می کردم

آن ها رفتند ما هم رفتیم و من از او خواهش کردم که دیدگاه آن را تغییر دهد

وگرنه...

و این ها تمام شد و من بعد از یک ماه آمدم به خانه و مشغول نوشتن این رزومه پوچ و بی حاصلم...

امید آن دارم که سکوت این روزهای هرچند کوتاه کمی از تنهایی و ها و بغض فروخورده این مدت را فروبشاند...


نظرات 3 + ارسال نظر
MASOUD دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://ABADAN00631.BLOGSKY.COM

11.975308543679.93785391437
salam doost man veblag kheyli ghashangi dari.
agar doost dashti mano ba asm (sms bahal va sare kari) link kon.bya bem khabar bede belinkamet.
rasty agar omadi ye kilik alaki roo tablighat bezan.babat komak be man

نه عزیزم کاش با این چیزا خندم میومد...

سانی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://koochehgard.blogsky.com

سلام بر مرد خستگی ناپذیر
بیرون رفتن خوبه ولی با اهلش
من اصلن حال نمی کنم با آدمای الکی برم اینور اونور
ولی اگه جمعمون جمع باشه فوق العاده می شه
راستی تا حالا کسی بهت گفته بود قلم خیلی خوبی داری؟
اگه گفته که خوش به حالت
اگه هم نگفته که من الان میگم ، بازم خوش به حالت
قشنگ می نویسی

سانی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

البته این بار به من خوش گذشت رفیق
علی یارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد