پلان بیست و دوم

از این روزایی ک گذشت راضی نیستم از برنامم کاملا جا موندم البته دیر نشده اما از نظم خارج شد دیگه 

تا ورزشگاه و کلاس زبان رو با چرخم میرم 

حال میده منم ک دیوانه و عاشق سرعت

البته چرخ ک سرعتی نداره 

تو ترافیک حال میده...

توو راه ک می رفتم پوشش زن توو جامعمون واسم شد سوال

خیلی عجیبه انگار اصلا تخیلیه 

نه ایرانیه نه اسلامیه و نه غربی...

کاملا ترکیبی و منتج از ی سرگردونی و آنومی 

بارها دوست داشتم کتاب دکتر شه شه رو با عنوان زن و تاریخچه پوشش سر رو بخونم 

البته منظورم از پوشش همین پوشش فعلیه 

اقدام تکراری پلیس در تکرار دوباره ی طرح شکست خرده فقط خنده داره

اما اینم نمیشه بالاخره یا توو این مملکت چیزی ب سم حجاب هست یا نیست 

توو اتوبان میری از هر ی ماشین در میون زن ها روسری ندارن 

توو پیاده رو راه میری طرف روسریش میفته تا ده ثانیه زحمت درست کردن ضد ارزش ب ارزش نمیده 

مردم رو نمیشه با معیارای ایدئولوژیک معرفی کرد 

نمیشه گفت مردم از ارزش ها فراتر میرن چون نفهمن 

فقط ب laypersons ب قول انگیلیسیا میریسیم دیگه قاعده ی ایدئولوژیکی معنا نداره 

مردم نمی خوان این ارزشو

باز هم میگم منظورم عامه ی مردمه !

اومدنی توو داروخونه یکی از همین خانومای بد حجاب عامه ی مردم رو! دیدم

هی گفتم اینو بیار هی گفتم اونو بیار 

دیگه ی جوری نگاه می کرد من از روو برم منم ک...

.

.

.

ایران پر از پلورالیته 

قشر مرفهی ک جدای از اکثریت مردم روز ب روز فربه تر میشه و مردمی ک حتی ب نون شبشونم محتاجن و کمم نیستن مع الاسف 

از آدمای طبقه بالا هیچ انتظاری نمیره 

نمیتونن ورای اون چیزی ک هستن فکر کنن

اما این داستان برخورد این همه ، من فکر می کنم کاری کند کارستان

و چطور جمع ش خواهند کرد خدا می داند!


نظرات 1 + ارسال نظر
شکسته بال سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com

واقعا........
زمونه عجیبیه
مردم نمیدونن دارن چیکار میکنن
چه اونا که به یه اصلی اعتقاد دارن و چه اونا که اعتقادی ندارن
خیلی بینشون فاصله است
چون تفکر ازمون دور شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد